جدیدترین جوکهای امسال (برترینهاش)


دختر:من خوشگلم
پسر:آره عزیزم
دختر:یعنی از من خوشگلتر نیست.
پسر:(با اکراه)نه عزیزم تو خوشگل ترین دختر تو دنیایی
دختر:دروغ نگو اون بازیگر خارجیه بود اون از من خوشگلتره
پسر:نه توخشگلتری.
دختر:دروغ نگو اون خیلی خوشگلتره.
پسر:آره یک کم خوشگلتره.
دختر:یعنی من خوشگل نیستم؟
پسر:چرا خوشگلی.
دختر:پس چرا گفتی اون از من خوشگلتره.
پسر:خودت گفتی.
دختر:من گفتم تو چرا تکرار کردی.
پسر:غلط کردم خوبه
دختر:نه تو همیشه به اون یه جوری نگاه می کردی.
پسر:نه عزیزم من به اون هیچ جوری نگاه کردم بعدش مگه دستم به اون
میرسه.
دختر:یعنی اگه دستت می رسید می رفتی دنبالش.
پسر:نه من فقط تو رو دوست دارم.
دختر:اگه دوستم داشتی من و به کسی ترجیح نمی دادی.
پسر:من تو رو به کسی ترجیح ندادم.
(بعد از چند لحظه سکوت.)
دختر:به نظرت خوشگلتر از من کسی هست.
پسر:(با عصبانیت)آره میمون از تو خوشگلتره با اون دماغ عملی و لبای پروتز شدت. حالا برو بذار راحت باشم :)))))))

..

..

 آغا دیروز به مخاطب خاصم زنگ زدم!

من: شلام عزیزززم شطولی عشگم خوفی ی ی ی ؟؟
مخاطب خاص: شلام خوفم شوکولم
من: دالی چیتال میتال میطونی !؟
مخاطب خاص: من باباشم عشگت لفته فلافل بگیله گوشیشو جا گذاشته{-15-}
هیچی دیگه : دم به دم بر همه دم بر گل رخسار محمد صلواااااااااااااااااااااااااااات{-33-}{-33-}{-33-}
..
..
امروز یه گدا اومد در خونمون از پشت آیفون گفتم پول خورد نداریم ...گفت خو پول درشت که دارین !!!! منم گفتم نه اونم نداریم..گفت خو بیا پایین تا من بهت بدم i/icons/70.gif
..
..
عاقا من چن شب قبل خوابم نمیبرد.گفتم بذار خوش بگذرونم
یه مسیج با متن: "جسد رو دفن کردیم حالا کجا بیایم؟" نوشتم و فرستادم واس 3تا شماره ناشناس
اولی بعد از 10دیقه:مشترک مورد نظر خاموش میباشد!!!i/icons/s33.gif

دومی بعد از 10دیقه:نماز میت و بخون بعد آدرسو واست میفرستم!!!i/icons/s34.gif
سومی بعد از 10دیقه:من خودم سرگرد کلانتری هستم و تا 10دیقه دیگه پیشتم گوگولی!!!i/icons/71.gifi/icons/s63.gif
من بعد از 0 دیقه:مشترک مورد نظر خاموش میباشد!!!
این جدیه جدی بود
..
..
برنامه غذایی داداشم (گودزیلامون):i/icons/70.gif
سحری- صبحانه- ناهار-افطاری-شام!!i/icons/69.gif
تنها فرقش باما اینه که سحری و افطارو دوبرابر ما میخوره
..
..
بهﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﯿﮕﻢ :
ﻣــــﺎﻣـــــﺎﻥ ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ ﭼﯿﮑـــﺎﺭ ﻣﯿــــﮑﻨﯽ؟؟
ﻣﯿﮕﻪ ﯾــﻪ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﻭﺍﺳـــﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﭼﺸﻪ ﻓﺎﻣﯿـــﻞ ﺩﺭﺁﺩ !i/icons/72.gif
..
..
مامانم؛امروز کی میخواد افطاری رو آماده کنه؟؟؟i/icons/64.gif
بابام؛مدرسان شریف!
مامانم؛چی؟؟i/icons/64.gif

بابام؛مدرسان شریفoO
مامانم؛کجا؟i/icons/64.gif

بابام؛مدرسان شریف
مامانم؛تلفن؟؟؟i/icons/64.gif

بابام؛29دوتاشیش
..
..
آهنگ گلپری جون آرمین نصرتی رو واسه یه آمریکای فرستادم..
حالا خوشش اومده میگه معنیش رو برام بفرست :)))))))
مـــعـــنـــی رو حـــال کن :)))
... ... Golpari joon! oh Yeah..
You're here ! Oh yeah !
Will you come with me?
I won't.
You'll be tired.. i won't !
Vai Vai Vai
How much are you brought
=))))
گلپری جون! بله؟؟ !
اینجایی جون؟؟ ! بله؟ !
بیا بریم... !
نمیام !
خسته میشی.. نمیشم.. !
وای وای وای
چقدر اطفار میریزی !
..
..
ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺷﻤﺎ ﻧﺎﻡ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺑﻌﺪﯼ ﻣﺼﺮ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﻭ ﻣﺮﺳﯽ ﭼﯿﺴﺖ؟
1- ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ
2- ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ
3- ﺁﻗﺎ ﺣﺎﻝ ﺩﺍﺩﯼ
4- ﻣﭽﮑﺮﻡ
5- ﺩﻣﺖ ﻗﯿﮋ
6- ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺯﺣﻤﺖ ﺩﺍﺩﯾﻢ
7- ﺑﺎﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﻗﻪ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﻮ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ
ﻫﻤﺶ ﺗﻮ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ ﺍﯾﻦ
8- ﭼﺮﺍ ﻭﯾﻼ ﻧﺪﺍﺩﯾﻦ ﮐﻨﺎﺭِ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﺪﺍﺩﯾﻦ؟ :|{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
..
..
دختر عمم تعریف میکرد:

مانتو زرد پوشیدم رفتم بیرون,

یه پسره از جلوم رد شد بهم گفت: شلــــــــــــــه زرد :|

منم محلش نذاشتم,

بعد که یخورده رفتم جلوتر صدام کرد: خانــــــــــــــــــــــ ــــــوم ? ?

منم فک کردم میخواد چیزی بپرسه, گفتم بله ? ?

گفت: پشت کمرت با دارچین بنویس یا حسین...
..
..
1wtjqvjh7wep5n8etcij.jpg


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: